شرایط صادرات زعفران ایرانی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

شرایط صادرات زعفران ایرانی 

 

زعفران یکی از مرغوبترین و با ارزشترین تولیدات کشور ما می باشد که در سراسر دنیا مشتریان خاص خودش را داراست.این محصول به طلای سرخ نیز معروف است.و در بسیاری از استانهای کشور علی الخصوص شهرهای شرقی کشور تولید می شود و بخش اعظمی از این تولیدات به خارج از کشور صادر می شود.

 

صادرات زعفران

 

کارت بازرگانی: مبادرت به امر صادرات زعفران بصورت تجاری مستلزم داشتن کارت بازرگانی است که توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن صادر و به تأیید وزارت بازرگانی می رسد. کارت بازرگانی سندی است که به موجب آن می توان اقدام به صادرات و واردات زعفران نمود و بنام متقاضیان اعم از اشخاصی حقیقی (ایرانی و غیرایرانی)، اشخاص حقوقی صادر می گردد. صادرکنندگان زعفران و خدمات دارای کارت بازرگانی باشند یا نباشند در طول اجرای برنامه سوم توسعه (بند ب ماده ۱۱۳) مشمول پرداخت عوارض و مالیات علی الحساب نخواهند بود. کلیه شرکتهای تعاونی کارت بازرگانی خود را صرفأ از اتاقهای تعاون جمهوری اسلامی ایران دریافت می نمایند.

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فالیت بازرگانی در کشور چین و با دفاتر فعال خود در ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری در رابطه با صادرات زعفران به خارج از کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا