واردات دستگاههای ورزشی , واردات و ترخیص لوازم ورزشی

واردات دستگاههای ورزشی , واردات و ترخیص لوازم ورزشی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات دستگاههای ورزشی , واردات و ترخیص لوازم ورزشی 

 

واردات و انجام هرگونه امور گمرکی ترخیص کالای ورزشی ، دستگاههای ورزشی و بدنسازی از چین و تحویل آن در هرنقطه از ایران طی ۴۵ تا ۶۰ روز کاری توسط این مجموعه قابل انجام است.

بسیاری ازصاحبان صنایع و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.

 

واردات دستگاههای ورزش

 

 

دمبل
شاید بنظر نرسد، اما این وسیله‌ی همه کاره، بدن را تقویت کرده و قدرت را افزایش می‌دهد! دمبل‌های شش ضلعی و بزرگ، برای کسانی که می‌خواهند عضلات بازو، پشت، قفسه سینه و تقریبا تمام عضلاتشان را تقویت کنند مناسب هستند. دمبل‌های کوچکتر هم برای آنهایی که به تفکیک و حجم عضلانی زیادی نیاز ندارند، ایده آل می‌باشند.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا