موچین ,خرید, ترخیص , واردات موچین از چین

موچین ,خرید, ترخیص , واردات موچین از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

موچین ,خرید, ترخیص , واردات موچین از چین 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع موچین ، ناخنگیر ، ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 واردات موچین

 

موکن های آرایشی و طبی، شکل ها، اندازه ها و سرهای مختلفی دارند. برای جلوگیری از عفونت ناشی از زنگ زدگی در هنگام برداشتابرو در اطراف فولیکول مو، همیشه از فولاد ضد زنگ، بدون نیکل یا آلیاژهای دیگر استفاده کنید.

هیلاری که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، توضیح می دهد:موچین ها را مانند یک جفت گوشواره در نظر بگیرید. شما دوست دارید از فلزی استفاده کنید که به پوستتان صدمه نزند

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا