برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو ۲۰۱۷

برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو ۲۰۱۷

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو ۲۰۱۷

 با 60 سال قدمت و سابقه یکی از قدیمی ترین، معروفترین و بزرگترین نمایشگاههای جهان است که در شهر گوانگجو چین برگزار می گردد. نمایشگاه گوانجو چین بزرگترین نمایشگاه صنعتی و تجاری چین در طول سال می باشد. نمایشگاه گوانجو چین هر 6 ماه یک بار برگزار می گردد و تجار، بازرگانان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان را دور هم جمع می کند و موجب رقم خوردن میلیاردها دلار معاملات تجاری می گردد. بازدید از نمایشگاه گوانجو چین فرصت مناسبی برای مشاهده نمونه کالاها و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها می باشد.

 

نمایشگاه پاییزه گوانگجو

 

 

۱٫ محصولات فاز ۱ نمایشگاه پاییزه گوانگجو  (تاریخ شروع ۱۵ الی ۱۹ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۴ الی ۲۸ مهر ۹۶)
ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات وابسته ، دوچرخه، موتور سیکلت، قطعات یدکی اتومبیل، محصولات شیمییایی، سخت افزار، ابزارالات، ماشن آلات کشاورزی، وسایل برقی منزل، وسایل مصرفی الکترونیکی، کامپیوتر و محصولات ارتباطی، تجهیزات روشنایی، مواد ساختمانی و دکوراسیون، چینی بهداشتی و تجهیزات ان

نمایشگاه پارچه و پوشاک شانگهای یکی از بزرگترین و کامل‌ترین نمایشگاه‌های حاضر در صنعت پارچه و پوشاک جهان است. این نمایشگاه جایگاهی جامع برای به نمایش گذاشتن پارچه ها و محصولات مرتبط محسوب می‌شود. فرصتهای تجاری منحصربه‌فرد در ملاقات با مشتریان و کشف فرصت های جدید بازار از ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می آیند.نمایشگاه پوشاک شانگهای فرصتی عالی برای تولیدکنندگان خارجی فراهم می کند تا روابط قوی تری در منطقه ایجاد کنند و حضور خود را در این بازار تثبیت نمایند. علاوه براین، سمینارهایی برای افزایش اطلاعات غرفه داران و بازدیدکنندگان درنظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا