سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین

سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین 

 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع سررسید و دفتر کلاسوری ،واردات لوازم تحریر و کاغذ و… بخشی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 

واردات سررسید

 

 سالنامه ها هر سال توسط سازمان های مختلف چاپ می شوند. مراکز چاپ سررسید سعی می کنند اطلاعات مفید ، کمیاب و یا سرگرم کننده ای را برای سودمندی بهتر در سررسید ها قرار دهند. . سالنامه‌ ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی یا اجتماعی و غیره را پوشش دهد و یا تنها به یک موضوع  خاص بپردازد. طی چند سال اخیر ، سررسید ها با عناوین مختلفی به چاپ رسیده اند که از آن جمله می توان  سررسید های مهندسی ، سررسید های دستیار ، سررسید های ورزشی را نام برد.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا