واردات , ترخیص , خرید تجهیزات داخلی ماشین

واردات , ترخیص , خرید تجهیزات داخلی ماشین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات , ترخیص , خرید تجهیزات داخلی ماشین  

 

واردات تجهیزات داخلی ماشین ،قطعات یدکی ماشینهای سبک و سنگین ، واردات روکش صندلی و کفپوش ماشین ، لوازم یدکی ماشین و موتور و … ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه محصولات یکی از موفق ترین خدمات شرکت بازرگانی فیروزه می باشد. 

 شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از ۳۵ سال تجربه در امور واردات و ترخیص کالاهای مختلف توانسته جایگاه خودش را در بین بسیاری از شرکتها و بازرگانان پیدا کند. این اعتماد افراد و سازمانها نتیجه ی تلاشهای اعضای کاردان و دلسوز این مجموعه است که با دلسوزی  ، دقت عمل ، سرعت بالا تمام تلاش خود را صادقانه انجام می دهند.

 

واردات تجهیزات ماشین
 
 
 
 
بسیاری از کسانی که برای ماشین خود دنبال روکش می گردند در انتخاب بین روکش چرمی و یا پارچه ای تردید داشته و نمی توانند محصول مطابق با نیاز خود را انتخاب کنند. در صورتی که چرم و یا پارچه از مواد خوب و درجه 1 تهیه شده باشد و مراحل برش و دوخت با کیفیتی را تجربه کرده باشد، هر دو دوام زیادی خواهند داشت و از لحاظ تعریق بدن در تماس با آن ها برتری و مزیت غالبی نسبت به هم نخواهند داشت
 
بسیاری ازصاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.
 
 
ادامه مطلب
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا