برج کانتون یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو

برج کانتون یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برج کانتون یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو 

اکثر برج های موجود در جهان صاف و مستطیل شکل هستند و ظاهری مردانه دارند در واقع از یک طرح تکراری برخوردارند اما معماران برج کانتون ، مارک هلم و باربارا کیت ، تصمیم گرفتند که سازه ای بنا کنند که ظاهری زنانه داشته باشد برجی که پیچیده ، شفاف ، دارای انحنا و دلپذیر باشد . آن ها می خواستند این برج طرحی انسانی و غنی داشته باشد تا گوانجو را به عنوان شهری پویا و هیجان‌انگیز جلوه دهد . برج کانتون نتیجه این تفکر زیبا شد برجی بلند و استثنائی که در باریک ترین بخش در طبقه 66 ام تنها 30 متر قطر دارد .

 

برج کانتون یکی از جاذبه های گوانجو ، برج کانتون گوانجو ،بلندترین چرخ و فلک جهان ،جاذبه های گردشگری در چین ،جاذبه های گردشگری گوانجو ،برج دیدبانی در گوانجو ،برج کانتون نماد شهر گوانجو ، برج کمر باریک در گوانجو ،Canton Tower ، بلندترین چرخ و فلک چین ،آشنایی با جاذبه های چین ،نقاط دیدنی در چین

 

برج کانتون دارای 108 طبقه همراه با 2 طبقه زیرزمین می باشد دو رستوران گردان در این برج در نظر گرفته شده که در طبقات 417 و 428 متری آن واقع شده اند و در محیطی آرام در کنار سرو غذا می توان از چشم اندازهای زیبای شهر لذت برد در برج 6 آسانسور نصب شده که بازدیدکنندگان و گردشگران تور چین را تا ارتفاع ۴۵۰ متری بالا می برند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برج کانتون به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا