واردات و ترخیص فیجت اسپینر از چین

واردات و ترخیص فیجت اسپینر از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص فیجت اسپینر از چین 

 
واردات انواع مدلهای اسپینر توسط مجموعه بازرگانی فیروزه،خرید فینگر اسپینر برای کاهش استرس, خرید اسپینر چراغ دار ضد استرس, فیجتینگ فینگر اسپینر چراغدار,لایت اسپید , light speed, بهترین اسباب بازی برای بچه ها در سال ۲۰۱۷, رفع تیک انگشتان,خرید اینترنتی اسپینر, درمان استرس با دستگاه اسپینر, قیمت فینگر اسپینر، فینگر اسپینر اصل و…بخشی از مجموعه فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.
 
 
واردات اسپینر
 
 
 
این روزها احتمالا در خیابان، مترو یا حتی محل کارتان، اسباب‌بازی جدیدی در دست مردم مشاهده کرده‌اید که همیشه با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. این وسیله فیجت اسپینر (Fidget Spinner) یا به‌طور خلاصه، اسپینر نام دارد. اسپینر از یک بلبرینگ کوچک تشکیل شده است و می‌توانید آن را بین انگشتان دستتان بچرخانید.کاترین هتینگر، یک مهندس شیمی، به عنوان خالق اسپینر شناخته می‌شود و بسیاری از نشریات معتبر، از جمله گاردین، نیویورک تایمز و نیویورک پست، او را مخترع این اسباب بازی معرفی کرده‌اند.
 
 

بخشی از تخصص ما در ثبت سفارش برای واردات و ترخیص کالاهای (لوازم التحریر ، فندک ، اسباب بازی ،ماشین آلات صنعتی-مواد دباغی-پانل درب-پارچه رومبلی- انواع یراق آلات-نخ کاموا-نخ فانتزی-کابل-پمپ بتون – اسپری بدن-کاشی سرامیک-پروفیل pvc-رادیاتور و ...) می باشد .

در صورت تمایل به همکاری با این مجموعه و سفر به چین نیز می توانید از مشاوره های رایگان بازرگانی فیروزه استفاده کنید تا با امنیت خاطر بیشتری بتوانید در تجارت خود به موفقیت برسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا