خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

از آنجایی که روز به روز افراد علاقه ی بیشتری به نگهداری انواع حیوانات خانگی از سگ و گربه تا انواع پرندگان زینتی و آواز خوان دارند،شرکت بازرگانی فیروزه مفتخر است تا در زمینه واردات و ترخیص این مجموعه کالاها فعالیت داشته باشد.اساس کار این مجموعه کمک به بازرگانان عزیزی است که قصد سرمایه گزاری خارجی در این زمینه را دارند می باشد تا در سریعترین زمان ممکن و با صرف هزینه مناسب به نتیجه دلخواه و سود مناسب دست پیدا کنند.

 

واردات لوازم حیوانات خانگی

 

همستر حیوانی است شبیه موش که دندان هایی بلند داشته و فاقد دم است. زادگاه این حیوان کشورهای کویری و خشک مثل سوریه و مصر است. همستر طلایی بیشترین استقبال را در میان سایر نژادهای این حیوان دارد. قیمت انواع همستر بین سه تا ۱۰ هزار تومان نوسان دارد.

این جونده بی آزار و سرگرم کننده نیز مدت زیادی نیست که برای خود در بین افراد خانواده خصوصا کودکان جایی برای خود باز کرده است . همستر شدت ترس کودکان و خانمها از موش را تاحد چشمگیری کاهش داده است . این حیوان زیبا و جذاب با حرکات خود به هنگام بازی بیننده را مجذوب خویش نموده و قدرت فراگیری خوبی خصوصا جهت پیدا کردن غذا در لابلای اشیا دارد. بیماری خاصی که انسان را تهدید کند ندارد و عموما یاد میگیرد که فقط در یک مکان دفع فضولات نماید. 

واردات انواع ظرف غذای سگ و گربه ،جای خواب حیوانات خانگی ،اسباب بازی و انواع وسایل سرگرمی حیوانات ،باکس نگهداری حیوانات و …. بخشی از لوازم جانبی است که توانایی خرید ،واردات و ترخیص آنها برای ما ممکن بوده است.

 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره ی بیشتر در این رابطه و یا هرگونه خرید خارجی می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا