انواع دوربین های شکاری وارداتی

انواع دوربین های شکاری وارداتی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات دوربین شکاری از چین

مجموعه بازرگانی فیروزه با سابقه ی ۳۵ ساله ی خود در امر واردات و ترخیص کالا توانایی واردات و ترخیص انواع دوربین شکاری ،تلسکوپ ،میکروسکوپ و انواع لنز از چین را دارا می باشد.

 

 واردات دوربین شکاری

 

 دوربین دوچشمی را می توان به صورت دو تلسکوپ شکستی کوچک کاملا" مشابه دانست که هر کدام برای یک چشم استفاده می شود.در هنگام خرید دوربین به وزن آن حتما توجه کنید. وزن زیاد دوربین در رصدهای طولانی باعث خستگی شما خواهد شد و بهتر است برای دوربین‌های دوچشمی سنگین‌تر از ۱۵۰۰ گرم سه‌پایه تهیه کنید. این دوربین‌های دوچشمی بزرگ و سنگین (مانند دوچشمی ۸۰*۲۰) اغلب برای کاربری نجومی ساخته می‌شوند. البته اگر قصد دارید با دوربین دوچشمی سبکی مانند ۵۰*۷ هم آسمان شب را رصد کنید پیشنهاد می‌کنیم از سه‌پایه بهره ببرید تا بتوانید به‌خوبی روی جرم مورد نظرتان تمرکز کنید. اپتیک دوربین‌های دوچشمی دو نوع است؛ «آکروماتیک» و «آپوکروماتیک». آپوکروماتیک‌ها کیفیت بالاتر و «خطای رنگی» (خطای رایج در تلسکوپ‌های شکستی و دوربین‌های دوچشمی) بسیار کمی دارند ولی قیمت‌شان هم به‌شدت بالاست! در آکروماتیک‌ها خطای رنگی دارای نمود بیشتری است ولی می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید

درصورتیکه قصد فعالیت متمرکز بر روی خرید خارجی و واردات دوربین های شکاری از چین را دارید می توانید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا