واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

واردات تلسکوپ

 

این ابزار دوست داشتنی، از دهه 1339/1960 همراه منجمان آماتور بوده است. استقرار سمت- ارتفاعی این تلسکوپ ساده‌ترین نوع ممکن و درعین‌حال کارآمد، نسبتا سبک، بسیار کم هزینه است. به همین دلیل در جامعه نجوم آماتوری جهانی دابسونی‌ها پرطرفدارترین‌اند و بسیاری نیز تلسکوپ‌های نیوتنی دست‌ساز خود را بر پایه دابسونی ساده سوار می‌کنند. گرچه اغلب منجمان آماتور توان خرید یک تلسکوپ 8 یا 10 اینچ کاسگرین یا نیوتنی‌های بزرگ بر پایه استوایی را ندارند اما می‌توانند به تلسکوپی دابسونی با چنین گشودگی و اغلب با همان کیفیت اپتیکی دست یابند. برای افرادی که بیشترین دهانه با کمترین بودجه را جستجو می‌کنند، این بهترین انتخاب است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا