خرید کیف و چمدان

خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

 جامه دان، جامدان یا چمدان به کیف بزرگ یا صندوقچه دسته داری را می گویند که رخت و جامه و وسایل شخصی فرد در آن قرار داده می شود.

نکاتی که باید در هنگام خرید چمدان مورد توجه قرار بگیرند:

چمدان های ترمز و فرمان دار را فراموش نکنید، البته این قابلیت ها در چمدان های سایز بزرگ مشاهده می شود. در مورد این دو ویژگی باید بگوییم که چمدان های ترمزدار دارای ترمزی در چرخ های جلویی هستند که مانع از حرکت چمدان در زمانی که ایستاد ه اید می شود. در مورد فرمان های چمدان هم باید بگوییم که این فرمان های کوچک نزدیک به دسته چمدان قرار گرفته و به این وسیله می توان چمدان را به هر سو به راحتی هدایت کرد. ضمن اینکه چمدان های چرخ دار معمولا دارای فرمان هایی روی چرخ هستند که کاربری سختی دارند. ۹- به نوع دستگیره اهمیت دهید. دستگیره کشنده در چمدان ها معمولا از دوجنس ساخته می شود: ۱. استیل و ۲. آلومینیوم. جنس استیل بهتر از آلومینیوم است؛ چراکه احتمال خم شدن یا شکسته شدنش به مراتب کمتر است. توجه داشته باشید که برای افزایش کیفیت و ایمنی دسته کشنده اغلب باید در داخل چمدان کار شده باشد نه بیرون آن. یعنی اگه شما درب چمدان را باز نمودید، در کف چمدان دو ستون برآمده را لمس کنید. اینکار باعث در نرفتن دسته هنگام کشیدن و تحمل نمودن وزن های سنگین در دست انداز ها است. دسته متصل به بدنه باید از کمترین برآمدگی برخوردارد باشد؛ چراکه هنگام جاسازی کردن و کشیده شدن و جابه جایی به سایر چمدان ها ساییده و از اطراف ضربه خواهد خورد. اگر برآمده باشد، از جا کنده می شود، هرچند با هزاران پرچ و چسب چسبانده باشند! بهترین این نوع، دسته هایی کار شده در زیر یک کاور است که قسمت برآمده آن داخل بدنه است، نه بیرون آن. 

 

واردات کیف و چمدان از چین

 

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.

واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا