واردات کالا

واردات کالا

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات کالا

به عمل خرید کالا از کشور خارجی و ورود آن به قلمرو گمرکی کشورمقصد واردات گفته میشود

 یکی از انواع واردات، واردات بصورت بدون انتقال ارز می باشد. 

واردات قطعی کالا به صورت بدون انتقال ارز شامل آن قسمت از واردات می باشد که خارج از سیستم بانکی عمل می شود و بابت ورود کالا هیچگونه ارزی از کشور خارج نمی گردد و با استناد مفاد ماده 28 آیین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات،واردات شامل:

  قطعات یدکی – ابزار برشی – قالب نو یا مستعمل و نمونه کالا ، تجهیزات آزمایشگاهی و ملزمات پزشکی و آزمایشگاهی و بهداشتی ، شیر و غذای کودک و کتب و نشریات

 واردات از مناطق آزاد تجاری صنعتی

واردات هر نوع کالا به هر یک از مناطق مجاز است. به استثنای کالاهایی که به موجب شرع مقدس اسلام یا قوانین :77/شور ( که در آنها نام مناطق آزاد تصریح شده باشد) ممنوع ، یا بر اساس مقررات ویژه منطقه غیر مجاز می شود.

تبصره : ورود کالا با مبداء ساخت اسرائیل به منطقه آزاد ممنوع است.

 

واردات کالا

 

بدلیل تخصصی بودن امر واردات و نیاز به تسلط کامل به زبان بازرگانی و داشتن اطلاعات و تجربیات تخصصی بازرگانی در این رابطه اکیدا توصیه می گردد واردکنندگان محترمی که سالها در امر واردات کار کرده اند و یا دوستانی که جدیدا تصمیم به امر واردات کالا گرفته اند و یا در زمینه بازرگانی خارجی تازه کار هستند انجام مراحل واردات خود را به شرکت بازرگانی متعهد و متخصص بسپارنند. توصیه ما بر این است که بدلیل متغیر بودن قوانین گمرکی و همچنین بازارهای خارجی همیشه با شرکت های بازرگانی با تجربه همراه شوید تا ریسک خرید خارجی و یا ترخیص کالایتان را به حداقل برسانید.

شرکت بازرگانی فیروزه آماده همکاری با کلیه تجار بازرگانان و واردکنندگان محترم در رابطه با واردات کالا از چین از ابتدا تا ترخیص کالا می باشد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا