مفاهیم گمرکی

مفاهیم گمرکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 تعرفه گمرک

تعرفه (به انگلیسی: Tariff) یعنی مالیات یا عوارض بر کالاهایی که میان کشورها یا منطقه‌ها داد و ستد می‌شود و یا بر سیاست‌های دولتی ویژه‌ای که این گونه مالیات‌ها در آنها دریافت می‌شود.

کشور ایران بعد از جزیره باهاما، در جایگاه دوم کشورهای دارای بالاترین تعرفه قرار گرفته است.

اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، در سال ۱۳۹۳ هجری‌شمسی، در حمایت از تعرفه‌های واردات ایران اعلام‌داشت که چنانچه تعرفه‌های واردات برداشته شود هیچ‌کدام از تولیدات کشور نمی‌توانند رقابت کنند.

 

تعرفه گمرکی

 

شرکت بازرگانی فیروزه آماده انجام کلیه خدمات بازرگانی ، ترخیص و ارسال کالاهای صادراتی و وارداتی ، انجام امور ترخیص کالا هوایی و دریایی در کوتاهترین زمان ، حمل کالاهای صادراتی از ایران به کلیه بنادر دنیا وبلعکس می باشد، 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا