انواع فوم های وارداتی

انواع فوم های وارداتی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

انواع ورق های فوم وارداتی از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه

 با  اینکه صنعت کشور ما رو به رشد است اما در بحث تهیه و تولید مواد اولیه هنوز ضعف هایی و جود دارد لذا نیاز به مبادلات با دیگر کشورهایی همچون چین هستیم تا در این قضیه گره ای از مشکلات صنعت ایران برداریم.تهیه ی انواع ورق های فوم از بازارهای چین که از تنوع قیمت و کیفیت بالایی برخوردار است توسط شرکت بازرگانی فیروزه که تجربه ی چندین ساله در بازار ایران و چین را داراست.

 

واردات فوم

 

فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حباب های ریز هوا که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالی ترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. فوم در دمای 35- تا 90+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید. ورق های فوم پلی اتیلن ،به عنوان عایق حرارتی ، صوتی ورطوبتی در دیواره، سقف وکف ساختمان ها به منظور ممانعت از انتقال صدا ورطوبت از طبقات و یا واحدها به یکدیگر استفاده می شود.

 واردات فوم از چین

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک کردن به بازرگانان عزیزی که قصد تجارت با چین و سفر به چین را دارند می باشد. از جمله فعالیت های تیم ما مشاوره ی سرمایه گزاری در خرید از چین،شناسایی کالا و شرکت های سازنده ی محصول موردنظر ،رایزنی با بهترین شرکت جهت خرید کالا با کیفیت و قیمت درخواستی ،پیگیری و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا،حمل بار تا مقصد می باشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع فوم توسط بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا