ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

 

 امروزه به واسطه ی انواع تزیینات و نگین و نوارهای تزیینی،گل و پنلهای مختلف لباس ها از رنگ و لعاب ویژه ای برخوردارن و همه ی افراد  به ویژه خانم ها با اندک تغییراتی در ظاهر لباس ،به آن زیبایی دو چندان می بخشند.

 دانه های کریستالی و رنگی یکی از روشهای زیبا و جالب برای ساخت انواع دستبند و گردنبند و همچنین مناسب برای تزیین لباس می باشد که دارای تنوع و گوناگونی زیادی نیز هست.

 

واردات لوازم خرازی

 

 

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازار لوازم خرازی علی الخصوص انواع تزیینات لباس در چین و ایران و خرید و حمل کالای درخواستی با کیفیت و قیمت موردنظر از بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به بازرگانان با تجربه در بحث خرید و واردات با سود بیشتر و دردسر کمتر می باشد،همچنین با کسانی که هیچ گونه تجربه ی سفر به چین و تجارت را ندارند همگام می شود و توسط نیروهای مترجم خود این عزیزان را در این سفر تجاری همراه میکند.تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بتوانند بهترین خرید را داشته باشند و خاطره ی خوشی را از این سفر و همکاری با تیم بازرگانی فیروزه در یاد داشته باشند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا