واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

کابل ها بر اساس سطح ولتاژ، جریان مجاز قابل حمل،حداکثر درجه حرارت بکارگیری و بر اساس کاربردهای مورد نظر توسط مشتری، طراحی و تولید می شوند.

در بعضی موارد برای استفاده کابلها در معادن به کابل ها غلاف دوبل می دهند ،تا قابلیت تحمل مکانیکی اضافی را داشته باشند. بطورکلی برای استفاده در نیروگاه برق بادی کابل های منعطف و کابل های محافظت شده اشعه ماورای بنفش (UV) با غلاف سخت مکانیکی مورد نیاز است. بنابراین کابل ها بر اساس نیازشان طراحی می گردند.

شرکت بازرگانی فیروزه در بازارهای شهرهای چین در جستجوی یافتن این ویژگی ها برای کالای مورد نیاز تجار عزیز می باشد.ک خوشبختانه با تنوع محصول و قیمت زیادی روبرو بوده است که نیاز عزیزان را برطرف نموده است.

 

 واردات سیم و کابل

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

هرگونه ابهامی در رابطه با سفر به چین،آشنایی با بازارهای چین ،خرید کالای مورد نظر ،هزینه های حمل و نقل و مدت زمان تحویل کالا در مقصد توسط تیم بازرگانی فیروزه امکان پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا