معرفی خیابان سیلور پکن و لیولی چانگ در غرب پکن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

معرفی خیابان سیلور پکن و لیولی چانگ در غرب پکن

 

 

خیابان سیلور

خیابانی در نزدیکی وانگ فوجینگ است که در مقابل دروازه شرقی قرار دارد و مرکز فروشگاه های اجناس خارجی با مارک های معتبر است. مرکز خرید ریتز جین،  لانگ فو،  فروشگاه های پوما، لیزاند جین، آدیداس، بالنو و بسیاری دیگر در این خیابان قرار دارند.

خیابان وانگ‌فوجینگ در مرکز پکن و در نزدیکی میدان تیانان‌من قرار دارد و از معروف‌ترین مناطق خرید شهر است.تجارت در این خیابان، از زمان سلسله مینگ رواج دارد. در این محل، در دوران سلسله کینگ، ده اقامتگاه اشرافی برای شاهزادگان در اطراف یک چاه آب  ساخته‌شد و نام وانگ فوجینگ به معنی "چاه اقامتگاه‌های شاهزادگان" نیز به همین موضوع اشاره می‌کند. در حال حاضر این چاه بسته است اما تاریخچه آن، روی در چاه  نوشته شده. این خیابان کمتر از یک ‌کیلومتر طول دارد و قسمت زیادی از آن مخصوص عابرین پیاده است.

 

معرفی خیابان سیلور پکن

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه واردات انواع ماشین آلاتصنعتی ،تجهیزات پزشکی و دستگاههای بیمارستانی و سایر محصولات تولیدی چین می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت همچنین توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. بازرگانی فیروزه علاوه بر واردات در زمینه صادرات انواع سنگ، زعفران و … نیز فعالیت داشته و حاضر به انجام هرگونه خدمات از مشاوره، خرید، حمل تا ترخیص کالا از گمرک در امور مربوط به واردات و صادرات برای تجار و بازرگانان محترم می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو قادر است شما را در امر خرید که توسط خود شما به صورت حضوری انجام می شود یاری رساند و احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سواستفاده از شما را به حداقل کاهش دهد…

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا