خیابان های معروف پکن را بشناسید

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خیابان های معروف پکن را بشناسید

 

کلیسای سنت جوزف یا کلیسای وانگ فوجینگ نیز از دیدنی های این خیابان است. وانگ فوجینگ به خواهر خوانده خیابان شانزه لیزه در پاریس معروف است.

مسافران می توانند برای گشت زدن در این خیابان، سوار اتوبوسی توریستی شوند و از توضیحات راهنمای آن درباره ساختمان های قدیمی و تاریخچه خیابان استفاده کنند. این اتوبوس تقریباً هر یک ساعت در خیابان گشت می زند و هشت ایستگاه دارد.

 

معرفی شهرهای چین

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط تولیدصنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت همچنین توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. بازرگانی فیروزه علاوه بر واردات در زمینه صادرات انواع سنگ، زعفران و … نیز فعالیت داشته و حاضر به انجام هرگونه خدمات از مشاوره، خرید، حمل تا ترخیص کالا از گمرک در امور مربوط به واردات و صادرات برای تجار و بازرگانان محترم می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو قادر است شما را در امر خرید که توسط خود شما به صورت حضوری انجام می شود یاری رساند و احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سواستفاده از شما را به حداقل کاهش دهد…

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا