آشنایی با منطقه فانگ شان در پکن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با منطقه فانگ شان در پکن

 

منطقه ای با وسعت دو هزار کیلومتر مربع در جنوب غربی حومه پکن و شرق کوه های تای هانگ  است. حدود هشتصد هزار نفر در این منطقه ساکن هستند. رودخانه ها و دریاچه های فراوانی مانند رود یانگ دینگ (Yongding River)، داشیا (Dashihe River)، جوما (Juma River)و زیائوکینگ (Xiaoqing River) در این منطقه قرار دارند. کشاورزی و دامداری در این منطقه رواج دارد. و برنج، گندم و انواع میوه از محصولات آن هستند.

پكن17000 كيلومتر مربع مساحت و نزديك به 17 ملیون نفر جمعيت دارد. از اين رو حمل ونقل عمومي در اين شهر متناسب با اين مساحت و جمعيت بايد بسيار گسترده و مدرن باشد. با توجه به نياز پكن به سيستم پيشرفته حمل ونقل در پكن، پنج كمربندي، 9 بزرگراه و 11 بزرگراه ملي احداث شده است. همچنين چند خط اتوبوس برقي(‌BRT) و چند خط ريلي در شهر احداث شده است تا حمل و نقل عمومي در اين كلانشهر بسيار بزرگ ، به سهولت انجام شود.

 

 

فانگ شان

 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو  شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 ادامه مطلب 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا