انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

 

در ایران نخ کتان مناسب قلاب بافی تولید نمی شود و تمامی نخهای جنس کتان وارداتی هستند. بهترین نخ کتان تولید کشور فرانسه و آلمان می باشد. نخ کتان تولید چین در رنگهای متنوع موجود است که کیفیت متوسطی دارد.

نخ کتان بهترین گزینه برای قلاب بافی است و برای تمامی بافتها از پوشاک ، انواع رومیزی، روتختی، پرده ، عروسک و… نخ ایده عالی است. نخ های کتانی را با مارک های مختلف میتوان تهیه کرد.معمولا نخ های کتانی از گرمای کمتری نسبت به کامواهای پشمی برخوردارند ولی از نظر کیفیت استحکام و زیبایی در بافت کاموای مناسبی هستند.بافت نخ هایی از نوع کتان را نمی بایست خیلی شل انجام داد زیرا در اثر استفاده و گرمای بدن و شستشو بافت های شل و افتادگی زیادی پیدا میکنند.

 

 

واردات کاموا

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه نیز با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در چین آمادگی هرگونه فعالیت در رابطه با خرید ،ترخیص حمل و واردات انواع نخ کاموایی ،نخ های پلی استر ،انواع لوازم خرازی و خیاطی و انواع کالاهای مجاز را اعلام می دارد.همچنین همکاران فعال ما در گوانجوو و ایوو آمادگی همراهی و همکاری با شما عزیزان را جهت حضور در هنگام خرید و انجام هرگونه راهنمایی در این رابطه را دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا