لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای بی‌اثر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

 

دکتر مصطفی اسماعیلی رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، با بیان این مطلب که در مصرف لوازم آرایشی باید بسیار حساس باشیم، اظهار داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار در انواع مختلف وجود دارد و متأسفانه اکثر شهروندان در خرید لوازم آرایشی به دنبال قیمت مناسب هستند نه کیفیت، که این موضوع یکی از اشتباهات در خرید لوازم آرایشی است.

وی با بیان اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی و بدون مجوز های بهداشتی که در بازار وجود دارد اکثر با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسد، گفت: حساسیت پوستی، ریزش شدید مو، صدمات کبدی، آکنه و جوش سرسیاه و ایجاد لکه های پوستی از مهم ترین عوارض استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی است.

 

واردات لوازم آرایش

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا