واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

 

شرکت بازرگانی فیروزه توانمندی واردات انواع لیوان ،ماگ و کاپ را دارا می باشد.انواع ماگ های حرارتی ،مگنتیکی ، سفالی ،فلزی ، سرامیکی ،لیوان های شیشه ا ی و… را دارد.

این مجموعه واردات انواع ماشین آلات و دستگاههای صنعتی ،قطعات یدکی خودرو ،موتور سیکلت و دوچرخه ،بادکنک ،مواشیمیایی،دستگاههای خودپرداز ، کالاهای آماده مصرف و… را در رزومه ی ۳۵ ساله ی خود دارد.

همچنین این مجموعه به جهت دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین بسیاری از امور مربوط به واردات ،صادرات و ترخیص کالا را با فراغ بال بیشتری به سرانجام رسانده است.

 

 واردات لیوان و ماگ

 

دسته دیگر ماگ‌ها  از جنس کریستال هستند. این ماگ‌ها طرفداران کمتری نسبت به نوع سرامیک دارند، زیرا به دلیل شفافیت کریستال طراحی آنها ساده و خالی از هر نوع نقش‌ونگاری است. به‌علاوه اینکه ماگ‌های شیشه‌ای در برابر تغییر دما مقاومت کمتری دارند و به راحتی می‌شکنند. به طور کلی تعداد محدودی از آنها برای گرم و یا سرد کردن نوشیدنی، در مایکروفر  و یا فریزرقرار می‌گیرند، زیرا ممکن است گرما یا سرما به کریستال آسیب برساند، اما ماگ‌های کریستالی بر خلاف سرامیکی، با گذشت زمان تغییر  رنگ نمی‌دهند و دچار رسوب نیز نخواهند شد. محدوده قیمت ماگ‌های کریستالی بین ۱۰ الی   ۶۰ هزار تومان است.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا