آشنایی با انواع خواص پسته و مضرات آن

آشنایی با انواع خواص پسته و مضرات آن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با انواع خواص پسته و مضرات آن

 

از عصاره مغز پسته، روغن شفاف و زرد رنگی به دست می آید که خواص غذایی و درمانی دارد.  روغن پسته یک مرطوب کننده مطلوب بوده و به سرعت جذب می شود و حالت چسبندگی ایجاد نمی کند و برای ماساژ صورت و بدن گزینه مناسبی است. اسیدهای چرب امگا۶ آن اثر زخم های ناشی از اعمال جراحی را از بین برده و از چین و چروک دور چشم و صورت جلوگیری کرده و از همه مهم تر موها را شفاف می کند

 پوست سفید پسته برای بواسیر و بیرون زدن مقعد مفید است . برای درمان این بیماری باید پوست سفید پسته را در آب بجوشانید و آنرا داخل لگنی بریزید و بیمار برای چند دقیقه در آن بنشیند . باعث تسکین درد و تخفیف بیماری می شود.

 

 

صادرات پسته

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته و انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات ظروف بسته بندی  پسته  و زعفران نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا