آشنایی با صنعت چاپ , واردات انواع تجهیزات چاپ و دستگاه چاپ  

آشنایی با صنعت چاپ , واردات انواع تجهیزات چاپ و دستگاه چاپ  

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با صنعت چاپ , واردات انواع تجهیزات چاپ و دستگاه چاپ  

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و … را دارد. بازرگانی فیروزه علاوه بر واردات ، در زمینه صادرات انواع سنگ، زعفران و … نیز فعالیت داشته و حاضر به انجام خدمات از مشاوره، خرید، حمل تا ترخیص کالا از گمرک هم در زمینه واردات و هم صادرات برای تجار و بازرگانان محترم می باشد.

 

 واردات تجهیزات چاپ

 

اعتبار اختراع حروف چاپی فلزی و صنعتی شدن چاپ، از آنِ حکومت کره است که اولین بار در سال ۱۲۴۱ میلادی به آن اشاره می‌شود. در سال ۱۳۹۲، ۶۴ سال قبل از دستگاه چاپ گوتنبرگ، دولت کره، وزارت چاپ را تأسیس کرد که وظیفه داشت حروف چاپی فلزی را با فن ریخته‌گری تولید کند

شرکت بازرگانی فیروزه فعال در زمینه واردات و صادرات کالا از چین می باشد. و دارای دفاتر متعدد در ایران و چین است و آمادگی هرگونه همکاری با شما عزیزان را در بحث واردات کالا ، ترخیص از گمرک و… دارد.این مجموعه واردات هرگونه کالای مصرفی،دستگاههای تولیدی ،تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی ،مواد اولیه ،ابزار و یراق ،دستگاههای صنعتی از جمله دستگاههای چاپ  و انواع تجهیزات و لوازم مورد نیاز چاپ را انجام می دهد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا