واردات انواع کاغذ A4 توسط بازرگانی فیروزه

واردات انواع کاغذ A4 توسط بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع کاغذ A4 توسط بازرگانی فیروزه

 واردات انواع مدل های کاغذ A4 و رول های کاغذ A4 را از ما بخواهید.شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع مدل های کاغذ A4 و رول های کاغذ A4 مورد نیاز شما در مدل ها و طرحهای مختلف می باشد.

واردات انواع مدل های کاغذA4 ،کاغذA4 سفید،کاغذ A4 رنگی،کاغذA4 طرح دار،کاغذ A4 شطرنجی،کاغذ A4 مرغوب،کاغذ A4 ارزان قیمت و … کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید.

 

واردات کاغذ

 

 

به جهت تأثیر منفی عوامل محیطی بر کیفیت کاغذها لازم است در صورت نیاز به نگهداری طولانی مدت کاغذهای مصرفی حتما شرایط زیر را رعایت فرمایید تا کیفیت آخرین واحد محصول مصرفی در حد مطلوب حفظ شود 
• توصیه می شود برای استفاده بهتر و افزایش عمر دستگاه خود از کاغذهای استاندارد و با مشخصات معرفی شده در راهنمای دستگاه استفاده نمایید. 
• از قراردادن کاغذ در محل های مرطوب، داراری گرد و غبار و دوده و در زیر نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. 
• در صورت امکان کاغذ را داخل بسته نگهداری نمایید. 

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع مدل های کاغذA4 ،کاغذA4 سفید،کاغذ A4 رنگی،کاغذA4 طرح دار،کاغذ A4 شطرنجی،کاغذ A4 مرغوب،کاغذ A4 ارزان قیمت و … را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا می پردازید.

درصورت تمایل به حضور در چین نیروی مترجم و یا همکار از ایران و یا چین در اختیار شما قرار می گیرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا