واردات فنس , توری , مفتول گالوانیزه , سیم خاردار

واردات فنس , توری , مفتول گالوانیزه , سیم خاردار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات فنس , توری , مفتول گالوانیزه , سیم خاردار 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه سابقه ی بازرگانی در کشور چین و با کادری مجرب و دفاتر مستقر در گمرکات ایران و شهرهای مشهد ،تهران و بندر عباس ،پکن ،گوانجو وایوو در زمینه واردات ، مشاوره بازرگانی ،خرید خارجی و ترخیص کالا از گمرک، ، مورد اعتماد بسیاری از بازرگانان خوشنام کشور است.

خرید و واردات انواع تورهای حصاری ،فنس ، سیم های مفتول ، تورهای پلاستیکی ،تور مرغی ،و… نیز بخشی از توانمندی این مجموعه  در رابطه با خرید خارجی و امور بازرگانی می باشد.

 واردات فنس

 

توری جوشی معروف به توری مش عمدتا برای مصرف های ساختمانی و کف در داخل بتون کاربرد دارد که در این روزها یکی از رایج ترین روش های ساخت در ساختمان ها و پروژه های بزرگ را به خود اختصاص میدهد.

این توری در ابعاد 2.20*6 و با سایز میلگرد 6 ، 8 ، 10 و 12 تولید میگردد. کاربردی ترین نوع توری مش در ساخت وساز را میتوان به میلگرد 6 ساده با تمام چشمه های موجود و 8 آجدار با چشمه های 10*10 ، 15*15 و 20 *20 اشاره نمود.

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب گردیده که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، گشایش اعتبار (L/C)، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پی گیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا