ترخیص کار

ترخیص کار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 ترخیص کار

در بسیاری از کشورها کارگزاران گمرکی یا حق العمل کاران فعالیت خود را در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا به انجام می رسانند البته تجارت های مستقل و خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان، عمده ی کارفرمایان حق العملکار گمرکی محسوب می شوند

از شرایط پذیرش کارت حق العملکاری به مواردی نظیر اینکه باید شهروند ایران باشد و با حداقل سن 25 سال در سازمان های دولتی مشغول به کار نباشد.
کارگزار گمرکی باید به جداول تعرفه های گمرکی آشنا باشد که خود لیست هایی جهت ارائه، میزان حقوق گمرکی و سود بازرگانی و قواعد و قوانین دولتی برای وارد کنندگان و دیگر الزامات تجارتی را دارا می باشد.ت خود را در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا به انجام می رسانند البته تجارت های مستقل و خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان، عمده ی کارفرمایان حق العملکار گمرکی محسوب می شوند.

 

ترخیص کار

 

 

مشاوره ترخیص کالا از گمرک از تخصصی ترین فعالیت هایی می باشد که توسط تیم مجرب گروه بازرگانی فیروزه صورت می گیرد .

ترخیص کالا از چین یکی دیگر از اقدامات تیم بازرگانی فیروزه در حوزه ترخیص کالا می باشد. گروه بازرگانی فیروزه  دارای ترخیص کار های با تجربه و متعهد می باشد که وجود این ترخیص کارها می تواند برسرعت ترخیص کالا بیفزاید .

ترخیص کالا از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه به صورت های مختلفی انجام می گیرد از جمله روش هایی که برای ترخیص کالا از چین مورد توجه می باشد می توان به ترخیص کالا به صورت هوایی ،زمینی، دریایی و… اشاره کرد.

ما با شناسایی نیاز شرکت شما وموقعیت کالای شما از طریق "ترخیص از طریق مرز های دریایی" و  ترخیص کالا از مرز های زمینی شما را در این امر مشاوره میدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا