واردات و ترخیص کیف و کوله پشتی مدرسه

واردات و ترخیص کیف و کوله پشتی مدرسه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات و ترخیص کیف و کوله پشتی مدرسه 

با توجه به پیش رو داشتن شروع مدارس  پس از تعطیلات تابستان،بسیاری از تاجرین فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده اند تا بازار ایران همچنان در انتهای تابستان غرق در هیجانات و تنوع لوازم التحریر و انواع کیف و کوله پشتی مدرسه شود.

شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.

همچنین عزیزانی که قصد سفر به چین را دارند می توانند از شرایطی که تیم بازرگانی فیروزه برای آنها در نظر گرفته اند استفاده ی لازم را ببرند،شرایطی مثل همراهی مترجم چینی و انگلیسی که در این مدت سفر و خریدی مطمئن را برای شما ممکن می سازد.

 

 

واردات کیف از چین

هنگام استفاده از کوله پشتی باید نکاتی نیز رعایت شود به عنوان مثال برای اجتناب از صدمه به ستون مهره‌ها باید هر دو بند را بر دوش انداخت، بندهای کمری کیف باید بتواند ۵۰ تا ۷۰ درصد وزن را از روی شانه و ستون مهره‌ها به استخوان لگن انتقال‌دهد تا فشار روی استخوان‌ها و مفاصل و ماهیچه‌ها یکسان شود و دانش آموزان باید چیزهای سنگین‌تر را نزدیک به محور مرکزی بدن طوری که نزدیک به مرکز ثقل بدن باشد قرار دهند و از پیچ و تاب خوردن کوله پشتی در پشت خود پرهیز کنند.

 

 

واردات کوله پشتی

 

 شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات کوله پشتی در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا