ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه واردات صادرات و ترخیص اقدام به واردات انواع لوازم الکتریکی و سرپیچ از چین نموده است. بخشی از خدمات بازرگانی فیروزه در زیر فهرست شده است:

واردات و ترخیص انواع لوازم الکتریکی 

واردات و ترخیص سرپیچ لامپ

تعرفه واردات لوازم الکتریکی

تعرفه واردات سرپیچ لامپ

خرید سرپیچ لامپ از چین

واردکنندگان انواع لوازم برقی و الکتریکی

ترخیص کار حرفه ای در حوزه ی لوازم الکتریکی

 

واردات لوازم برقی

 

امروزه لامپ ها زیادی در بازارها یافت می شود که مصارف گوناگونی دارند. یکی از آنها لامپ های هالوژن هستند. لامپ‌های هالوژن اکثراً بسیار کوچک‌تر از لامپ‌های رشته عادی می‌باشند، زیرا برای کارکرد موفق باید دمای حباب بیشتر از ۲۰۰ درجه سانتیگراد باشد. به همین منظور باید حبابی از جنس سیلیکای سیم کشی شده یا بعضی اوقات شیشه آلومینوسیلیکات باشد. اغلب این حباب داخل یک لایه شیشه‌ای دیگر پوشیده می‌شود. لایه بیرونی برای احتیاط قرار داده می‌شود تا پرتو ماوراء بنفش را کاهش دهد و در برابر انفجاری که گاهی اوقات برای این لامپ‌ها رخ می‌دهد لایه‌ای محافظ تشکیل دهد. همچنین برای کاهش اثر ضایعات ناشی از اثر انگشت. همچنین احتمال آتش‌سوزی برای لامپ‌های بدون پوشش بیشتر است که استفاده از آنها را اگر در حفاظ مناسب قرار نگیرد در بعضی مکان‌ها ممنوع می‌کند.

 

واردات لوازم الکتریکی

 

یکی از خدمات شرکت بازرگانی فیروزه، واردات و ترخیص انواع سرپیچ های لامپ و لوازم الکتریکی می باشد.

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک کردن به بازرگانان عزیزی که قصد تجارت با چین و سفر به چین را دارند می باشد. از جمله فعالیت های تیم ما مشاوره ی سرمایه گزاری در خرید از چین،شناسایی کالا و شرکت های سازنده ی محصول موردنظر ،رایزنی با بهترین شرکت جهت خرید کالا با کیفیت و قیمت درخواستی ،پیگیری و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا،حمل بار تا مقصد می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات لوزام الکتریکی در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

    ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!
بالا